global template Verkoop Ps3 - Verkoophoek - ps3-forum.nl

Springen naar inhoud

Welkom op ps3-forum.nl

Dit is de plek waar vele gamers samenkomen.. Je kan nu gratis een account aanmaken. Hiermee kun je berichten en onderwerpen plaatsten op het forum. Als je al een account hebt kun je hier Inloggen of een Account Aanmaken.
topic
Foto

Verkoop Ps3

- - - - -

Advertentie

topicad1 topicad1

• Please log in to reply
Er zijn 3 reacties in dit onderwerp

Remcop

Remcop

Newbie

• Leden
  • Pip
  • 1 berichten

Hoi

Ik ben Remco

Ik wil mijn Ps3 verkopen. Er zitten 2 dualshock controllers bij en 2 games.

Fifa 15 en Minecraft. Verder heb ik nog 2 oplaadsnoertjes en een HDMI-kabel erbij zitten.

Hoeveel denken jullie dat ik ervoor kan krijgen?

gamingchannel

gamingchannel

Beheerder

• Leden
  • PipPipPip
  • 72 berichten
  • weesenbeek

mag ik een advies geven. in de zomer maanden worden consoles massaal verkocht en brengen ze bijna niets op. wacht tot een paar weken voor sinterklaas dan heb je meer kans dat je de ps3 sneller verkoopt voor een gunstigere prijs.

mocht je heb toch willen verkopen. dan moet je rekening houden met het volgende

- hoe ziet hij er uit

- werkt alles naar behoren

op het moment kan je er niet veel voor krijgen minimaal 100 euro tot max 175 euro.

ik denk rond de feestdagen zal de prijs wat hoger liggen.

gamingchannel

gamingchannel

Beheerder

• Leden
  • PipPipPip
  • 72 berichten
  • weesenbeek

plaats een bericht op onze facebook pagina dan heb je een nog groter bereik

Jochem

Jochem

Oude crew

• Oude crew
  • 464 berichten
  • PrO_Jochem16
Ik denk dat zelfs 175 nu ver boven het max ligt.. Veel mensen raken ze aan de straatstenen niet eens meer kwijt. We zijn nu ruim anderhalf jaar verder sinds de start van de PS4. Je gaat nu steeds meer merken dat games "next gen" gericht zijn. Dit is dan ook wat mensen nu willen & gaan dan niet eerst nog is bijna 200 euro neerleggen voor een console, die je (op een niet eerlijke) manier nieuw van mensen kan kopen voor 125/150. Ik denk dat je op dit moment tevreden mag zijn met 100 tot 140. Je ziet de laatste tijd steeds meer mensen die de zwarte handel opzoeken. Dit begon ooit met merk kleding en schoenen. Maar je ziet steeds meer elektronica zoals TV, console's, telefoons en computers.

Advertentie

topicad2 topicad2

Dit forum wordt onderhouden VR Master