global template Jochem > terug om is te kijken - Voorstellen - ps3-forum.nl

Springen naar inhoud

Welkom op ps3-forum.nl

Dit is de plek waar vele gamers samenkomen.. Je kan nu gratis een account aanmaken. Hiermee kun je berichten en onderwerpen plaatsten op het forum. Als je al een account hebt kun je hier Inloggen of een Account Aanmaken.
topic
Foto

Jochem > terug om is te kijken

Advertentie

topicad1 topicad1

• Please log in to reply
Er zijn 7 reacties in dit onderwerp

Jochem

Jochem

Oude crew

• Oude crew
  • 464 berichten
  • PrO_Jochem16
Goeden... Nacht? Lang geleden.. Zag de site toevallig staan in me geschiedenis en bedacht me, laat ik is gaan kijken.. Ongelofelijk dat deze site nog bestaat.. Veel goede momenten gehad hier, ook veel ellendigheid.. Zelf nog geprobeerd een tijd het met vaste leden hier het weer tot leven te krijgen, maar deze taak lijkt alweer vergeven aan nieuwe kracht.. Leuk om toch nog oude en bekende namen voorbij te zien komen.

gamingchannel

gamingchannel

Beheerder

• Leden
  • PipPipPip
  • 72 berichten
  • weesenbeek

Welkom terug jochem. 

NL DUFF NL

NL DUFF NL

Moderator

• Moderators
  • 29 berichten

Hoi Jochem leuk je weer te zien hier!

Jochem

Jochem

Oude crew

• Oude crew
  • 464 berichten
  • PrO_Jochem16
Bedankt beiden!

Sprayman666

Sprayman666

Forum Legende

• Oude crew
  • 1387 berichten
  • krullebol2005
Yoo yoghurt
dat jij hier nog rond hangt sta ik van te kijken. Ik kijk hier af en toe,misschien toch nog eens iets posten.
Spray And Pray This is for those who just like to point, shoot and hope things die

Jochem

Jochem

Oude crew

• Oude crew
  • 464 berichten
  • PrO_Jochem16
Ja sta er zelf ook van te kijken.. Maar goed misschien dat ze er weer leven in krijgen. Kan het altijd nog weer gezellig worden.

NL DUFF NL

NL DUFF NL

Moderator

• Moderators
  • 29 berichten

Ja sta er zelf ook van te kijken.. Maar goed misschien dat ze er weer leven in krijgen. Kan het altijd nog weer gezellig worden.

We doen ons best :)  

Jochem

Jochem

Oude crew

• Oude crew
  • 464 berichten
  • PrO_Jochem16
Met 2 Moderators die al bijna een maand niet online zijn geweest.. Is dat niet simpel te geloven.

Advertentie

topicad2 topicad2

Dit forum wordt onderhouden VR Master