global template Gamingchannel - Welke muziek luister jij - ps3-forum.nl

Springen naar inhoud

Welkom op ps3-forum.nl

Dit is de plek waar vele gamers samenkomen.. Je kan nu gratis een account aanmaken. Hiermee kun je berichten en onderwerpen plaatsten op het forum. Als je al een account hebt kun je hier Inloggen of een Account Aanmaken.
topic
Foto

Gamingchannel

Advertentie

topicad1 topicad1

• Please log in to reply
Er zijn 7 reacties in dit onderwerp

gamingchannel

gamingchannel

Beheerder

• Leden
  • PipPipPip
  • 72 berichten
  • weesenbeek

Mijn  muziek keuze is vrij beperkt namelijk

Hardstyle en reggea

Ik luister achter de computer meestal naar q-dance radio.

NL DUFF NL

NL DUFF NL

Moderator

• Moderators
  • 29 berichten

de mijne is juist zeer divers, maar ook vrij beperkt.. Voornamelijk luister ik hardcore (vanaf160bmp en daarboven)

Veel nederlandse artiesten (racoon/ miss montreal) nederlandstalig (acda e/d munnik) ouwe rock (metalica the doors nirvana)

Punk (heideroosjes ramones sexpistols) Iers (Shane macgowan &the pogues, Flogging molly, dropkickmurphy's maar ook gewone pop (538) kan ik wel waarderen  

Jasperbeats

Jasperbeats

Newbie

• Moderators
  • 2 berichten

Hmm mijn muzieksmaak is erg verschillend! Op het ene moment vind ik het heerlijk om naar hardstyle te luisteren en op het andere moment ist classic rock! Maar heavy metal vind ik daarentegen wel echt heel kut.

Jochem

Jochem

Oude crew

• Oude crew
  • 464 berichten
  • PrO_Jochem16
Mijn keuze valt meer op

1. RAP < wel van vroeger ook wel (Gangsta RAP) genoemd.
2. House mixes
----------------

Niks bijzonders verder.

NL DUFF NL

NL DUFF NL

Moderator

• Moderators
  • 29 berichten

Mijn keuze valt meer op

1. RAP < wel van vroeger ook wel (Gangsta RAP) genoemd.
2. House mixes
----------------

Niks bijzonders verder.

Valt het vroege werk van Eminem ook onder Gansta rap? want dat kan ik ook wel waarderen 

Jochem

Jochem

Oude crew

• Oude crew
  • 464 berichten
  • PrO_Jochem16
Ik persoonlijk vind van niet. Maar het is wel gevoels rap en geen "rap maar raak voor een knaak, sla je moeder aan de haak"... Vind zijn vroeger raps zelf ook prima om ja te luisteren.

gamingchannel

gamingchannel

Beheerder

• Leden
  • PipPipPip
  • 72 berichten
  • weesenbeek

ik ben van de oudere generatie rap artiesten zoals wu tang clan. couillio,house of pain , biggie of 50 cent etc

NL DUFF NL

NL DUFF NL

Moderator

• Moderators
  • 29 berichten

Ik persoonlijk vind van niet. Maar het is wel gevoels rap en geen "rap maar raak voor een knaak, sla je moeder aan de haak"... Vind zijn vroeger raps zelf ook prima om ja te luisteren.

De eerste cd's helemaal kapot gedraaid, concert geweest in '04 na de Eminem show afgehaakt

Advertentie

topicad2 topicad2

Dit forum wordt onderhouden VR Master