global template twee ps3 koppelen om online te spelen ? - PlayStation Network - ps3-forum.nl

Springen naar inhoud

Welkom op ps3-forum.nl

Dit is de plek waar vele gamers samenkomen.. Je kan nu gratis een account aanmaken. Hiermee kun je berichten en onderwerpen plaatsten op het forum. Als je al een account hebt kun je hier Inloggen of een Account Aanmaken.
topic

twee ps3 koppelen om online te spelen ?

- - - - -

Advertentie

topicad1 topicad1

• Please log in to reply
Geen reacties in dit onderwerp

[GAST] redspartian31_*

[GAST] redspartian31_*
  • Gasten

hallo

Deze vraag is wat me al een tijd bezig houdt.

Ik heb al een PS3 slim met draadloos wifi/internet

m'n twee jongens spelen nu vaak online games als Destiny en Battlefield maar gezien die geen split screen/couch co-op hebben, is nu de vraag of het mogelijk zou zijn of ze een online spel samen kunnen spelen als ik een tweede PS3 bijkoop

m'n bedenking is dat die online PSN verbinding immers toch verbinding maakt met éénzelfde internet verbinding.

ik zou dan eigenlijk m'n bestaande instellingen uiteraard gewoon willen kopieren naar de nieuwe PS3 zodat de inloggegevens en hun vrienden behouden blijven. Zij kunnen dan elk gewoon met hun bestaande naam inloggen.

heeft iemand hiermee ervaring dat dit kan ? Kwestie dat ik geen nieuwe/tweede internetaccount moet aanmaken etc.

als iemand op de nieuwe speelt zijn voortgang ook wordt bijgehouden als hij dan op de oude PS3 wil verderspelen. Kan dit omdat hij gewoon op zijn PSN id inlogt of moet je daarvoor een PS Plus account bijkopen ?

Alleszins zonde dat je zo een PS3 niet met een PS4 kan laten samenspelen

thx

rob

Advertentie

topicad2 topicad2

Dit forum wordt onderhouden VR Master