global template Foutmelding 80710723 - PlayStation Network - ps3-forum.nl

Springen naar inhoud

Welkom op ps3-forum.nl

Dit is de plek waar vele gamers samenkomen.. Je kan nu gratis een account aanmaken. Hiermee kun je berichten en onderwerpen plaatsten op het forum. Als je al een account hebt kun je hier Inloggen of een Account Aanmaken.
topic

Foutmelding 80710723

- - - - -

Advertentie

topicad1 topicad1

• Please log in to reply
Geen reacties in dit onderwerp

[GAST] Karakter_*

[GAST] Karakter_*
  • Gasten

Hallo allemaal,

Jullie zullen allemaal de titel wel gelezen hebben en denken ''oh nee he, niet weer iemand met deze foutmelding. Kijk eerst eens het forum na voor antwoord.'' Helaas, dat heb ik al gedaan en tot nu toe werkt geen enkele oplossing die is voorgedragen.

Ik heb enkele weken geleden voor het laatst GTA online gespeeld en de PS3 vervolgens niet meer aangeraakt. Toen ik enkele dagen geleden weer wilde beginnen, gaf hij dus de foutmelding 807010723 aan zodra ik een game (maakt niet uit welke) of het systeem wil updaten (eerste systeemupdate heb ik nog via USB uitgevoerd, de nieuwste wilde ik weer online doen). Het vreemde van alles is, is dat deze fout als een netwerk fout wordt gezien, maar ik wel gewoon kan inloggen op mijn PSN. Het is dus niet zo dat hij helemaal geen WIFI verbinding weet te vinden.  

Ik heb nu mijn PS3 helemaal gereset, maar nog steeds doet hij het niet? Wie kan mij verder helpen? Mijn PS3 is nu immers zo goed als onbruikbaar..

Advertentie

topicad2 topicad2

Dit forum wordt onderhouden VR Master