global template Hulp gezocht in verband met PS3 Scuf controller! - Black Ops 2 - ps3-forum.nl

Springen naar inhoud

Welkom op ps3-forum.nl

Dit is de plek waar vele gamers samenkomen.. Je kan nu gratis een account aanmaken. Hiermee kun je berichten en onderwerpen plaatsten op het forum. Als je al een account hebt kun je hier Inloggen of een Account Aanmaken.
topic

Hulp gezocht in verband met PS3 Scuf controller!

- - - - - ps3 controller hulp kapot scuf black ops 2 bo2 playstation 3 defect

Advertentie

topicad1 topicad1

• Please log in to reply
Geen reacties in dit onderwerp

[GAST] Shivey_*

[GAST] Shivey_*
  • Gasten

Hallo,

Ik weet niet of dit het juiste onderwerp is om hier het topic te posten maar ik heb dringend hulp nodig. Ik heb sinds 3 maanden geleden een Scuf controller gehaald en alles werkt tot gisteren, ik had mijn Scuf controller opengemaakt om iets te bekijken en kon al snel op Black Ops 2 niet meer rennen (L3) en geen Shock Charge gooien (L2), het gooit zichzelf automatisch of gooit ook automatisch een Tomahawk (Combat Axe met R2). Als ik de achterkant eraf haal is dit niet.. hoe kan ik dit fixen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt!

P.S: Als ik het er zo op zet voelen de L2 en de R2 knoppen heel anders, je hoort geen soort geklik als je hem indrukt.

Mvg,

Sylvester.

Advertentie

topicad2 topicad2

Also tagged with one or more of these keywords: ps3, controller, hulp, kapot, scuf, black ops 2, bo2, playstation 3, defect

Dit forum wordt onderhouden VR Master