global template GTA 5 hulp nodig - GTA V - ps3-forum.nl

Springen naar inhoud

Welkom op ps3-forum.nl

Dit is de plek waar vele gamers samenkomen.. Je kan nu gratis een account aanmaken. Hiermee kun je berichten en onderwerpen plaatsten op het forum. Als je al een account hebt kun je hier Inloggen of een Account Aanmaken.
topic

GTA 5 hulp nodig

Advertentie

topicad1 topicad1

• Please log in to reply
Er zijn 8 reacties in dit onderwerp

[GAST] Niekskee_*

[GAST] Niekskee_*
  • Gasten

Hallo allemaal,

ik heb wat vragen mbt GTA 5 PS3 story mode (niet online).

1. moet je (indien flight school moet spelen want ik lees op andere sites dat dit niet verplicht is maar wel word aangeraden) alles op gold halen? of zijn zilver en bronzen medailles ook voldoende om flight school ''uit te spelen''?

2. met welke personage moet je flight school doen?

3. inmiddels heb ik flight school afgerond met Michael (1x gold 2x zilver 7x bronzen.. slecht ik weet het vliegen is niet mijn ding) Michael heeft nu flying 100 even eens als Trevor. Wat moet ik na flight school gaan doen? de enige missie (letter) die ik nog op mijn radar heb staan is H5 (legerbasis). maar ik word gesmst door Trevor en hij zegt ''dat mijn flying skills goed zijn maar niet goed genoeg. ik moet terug naar de flight school om meer ervaring op te doen voordat we het echte werk kunnen gaan doen'' 

Wie o wie kan mij verder helpen???

Alvast bedankt!

Groeten, Niekskee

Priest

Priest

Forum Verslaafd!

• Leden
  • PipPipPipPip
  • 127 berichten
  • NightStalker9595

Hoi Niels,

Ten eerste welkom op het forum,

Volgens mij hoef je niet alles op goud te halen, en je hoeft ze ook niet allemaal te doen(heb ik ook niet gedaan)

Bij mij ging het verhaal verder zodat ik de heist kon gaan doen.

Je moet het wel met michael doen.

Je moet denk ik ook eens kijken bij Trevor en Franklin of je daar nog iets kunt doen. Want in principe heb je dan alles gedaan en kun je naar de leger basis. Waarschijnlijk moet je dus nog iets doen met Trevor of Franklin.

Laat me horen of je er iets aan hebt.

Geplaatste afbeelding

[GAST] Niekskee_*

[GAST] Niekskee_*
  • Gasten

allereerst bedankt voor je snelle reactie!

ik zou geen idee hebben wat ik nog met Franklin of Trevor zou moeten doen. ik heb met beide personages gespeeld na het behalen van flight school maar er gebeurt niks.

het ''rare'' vind ik dat ik een sms krijg (van Trevor als ik Michael ben) dat ik terug moet naar de flight school omdat mijn flying skills niet goed genoeg zijn.. terwijl deze 100% is en ik alle onderdelen van de vliegschool heb gehaald terwijl je die niet eens uit hoeft te spelen?

ook heb ik ''alle'' missies gehaald tot aan H5. (ook alle Eliens missies, alle openstaande missie met Franklin/Trevor/Michael echt het enige wat nog op mijn scherm staat is H5)............

Jochem

Jochem

Oude crew

• Oude crew
  • 464 berichten
  • PrO_Jochem16

allereerst bedankt voor je snelle reactie!

ik zou geen idee hebben wat ik nog met Franklin of Trevor zou moeten doen. ik heb met beide personages gespeeld na het behalen van flight school maar er gebeurt niks.

het ''rare'' vind ik dat ik een sms krijg (van Trevor als ik Michael ben) dat ik terug moet naar de flight school omdat mijn flying skills niet goed genoeg zijn.. terwijl deze 100% is en ik alle onderdelen van de vliegschool heb gehaald terwijl je die niet eens uit hoeft te spelen?

ook heb ik ''alle'' missies gehaald tot aan H5. (ook alle Eliens missies, alle openstaande missie met Franklin/Trevor/Michael echt het enige wat nog op mijn scherm staat is H5)............

De leger basis staat er ook niet op he, dit is een geheim en zwaar beveiligd gedeelte in de game (Wereld van GTA V). Je kunt hem vinden tussen de bergen, als je met een helikopter eroverheen vliegt.

Priest

Priest

Forum Verslaafd!

• Leden
  • PipPipPipPip
  • 127 berichten
  • NightStalker9595

Zoals Jochem zegt als hij op je map staat kun je er ook heen,

dus ergens een chopper pikken en er heen vliegen.

De rest zie je vanzelf als je in het vliegtuig zit.

Geplaatste afbeelding

[GAST] Niekskee_*

[GAST] Niekskee_*
  • Gasten

haha ja klopt! het is inderdaad een geheime locatie tussen de bergen maar moeilijk te vinden is deze niet. ik heb wel gelezen dat je met een helikopter (of ander vliegtuig) hun gevechtsvliegtuig moet jatten en daarmee weg vliegen richting de haven om daar de zaak te overvallen maar ik hoef dus geen missie te starten ik moet gewoon dat gevechtsvliegtuig jatten?

Priest

Priest

Forum Verslaafd!

• Leden
  • PipPipPipPip
  • 127 berichten
  • NightStalker9595

Ja moet een chopper jatten en dan naar de basis gaan, als je in de leger chopper zit zie je vanzelf wat je moet gaan doen.

Succes ermee als je nog vragen hebt, horen we het wel.

Geplaatste afbeelding

[GAST] Niekskee_*

[GAST] Niekskee_*
  • Gasten

jaa klopt je hebt gelijk! ik dacht zelf namelijk dat H5 buiten de legerbasis zou starten. (DMV verkleden in leger outfit en dan ''legaal'' het terrein op)

maar ik kan weer verder THNX! :D

[GAST] Hugemonkeyslap-NL_*

[GAST] Hugemonkeyslap-NL_*
  • Gasten

Hallo allemaal,

ik heb wat vragen mbt GTA 5 PS3 story mode (niet online).

1. moet je (indien flight school moet spelen want ik lees op andere sites dat dit niet verplicht is maar wel word aangeraden) alles op gold halen? of zijn zilver en bronzen medailles ook voldoende om flight school ''uit te spelen''?

2. met welke personage moet je flight school doen?

3. inmiddels heb ik flight school afgerond met Michael (1x gold 2x zilver 7x bronzen.. slecht ik weet het vliegen is niet mijn ding) Michael heeft nu flying 100 even eens als Trevor. Wat moet ik na flight school gaan doen? de enige missie (letter) die ik nog op mijn radar heb staan is H5 (legerbasis). maar ik word gesmst door Trevor en hij zegt ''dat mijn flying skills goed zijn maar niet goed genoeg. ik moet terug naar de flight school om meer ervaring op te doen voordat we het echte werk kunnen gaan doen'' 

Wie o wie kan mij verder helpen???

Alvast bedankt!

Groeten, Niekskee

Je moet meer gouden proberen te halen denk ik 

Advertentie

topicad2 topicad2

Dit forum wordt onderhouden VR Master