global template verlies je alles met opnieuw instaleren - Call of Duty Ghosts - ps3-forum.nl

Springen naar inhoud

Welkom op ps3-forum.nl

Dit is de plek waar vele gamers samenkomen.. Je kan nu gratis een account aanmaken. Hiermee kun je berichten en onderwerpen plaatsten op het forum. Als je al een account hebt kun je hier Inloggen of een Account Aanmaken.
topic
Foto

verlies je alles met opnieuw instaleren

Advertentie

topicad1 topicad1

• Please log in to reply
Er zijn 2 reacties in dit onderwerp

butcher koops

butcher koops

Newbie

• Leden
  • Pip
  • 1 berichten

hooi,

ik heb via een vriend de season pas gedownload, alleen speel nu met hele goeie gasten wat ik niet trek haha. ik wil graag van die season pass af. als ik de game opnieuw installeer ben ik dan alles kwijt?

gr

Jochem

Jochem

Oude crew

• Oude crew
  • 464 berichten
  • PrO_Jochem16

hooi,

ik heb via een vriend de season pas gedownload, alleen speel nu met hele goeie gasten wat ik niet trek haha. ik wil graag van die season pass af. als ik de game opnieuw installeer ben ik dan alles kwijt?

gr

Allereerst Welkom op het forum!

Als het goed is, is jou Season-pass ook een soort download, je zou er in dat geval dan ook gewoon voor kunnen kiezen die te uninstalleren. 

Sprayman666

Sprayman666

Forum Legende

• Oude crew
  • 1387 berichten
  • krullebol2005
Hoi Butcher
Welkom hier op het forum, stel je even voor als je wilt.
http://ps3-forum.nl/...43-voorstellen/
Als het goed in kun je de seasonpass weer verwijderen maar dat moet je dan doen bij het account waar je het mee hebt binnen gehaald.
Waarom wil je er weer vanaf? Ben je verplicht om met hun te gamen ofzo?
Spray And Pray This is for those who just like to point, shoot and hope things die

Advertentie

topicad2 topicad2

Dit forum wordt onderhouden VR Master