global template Muziek in achtergrond lukt niet meer - PlayStation Console - ps3-forum.nl

Springen naar inhoud

Welkom op ps3-forum.nl

Dit is de plek waar vele gamers samenkomen.. Je kan nu gratis een account aanmaken. Hiermee kun je berichten en onderwerpen plaatsten op het forum. Als je al een account hebt kun je hier Inloggen of een Account Aanmaken.
topic
Foto

Muziek in achtergrond lukt niet meer

- - - - -

Advertentie

topicad1 topicad1

• Please log in to reply
Er zijn 2 reacties in dit onderwerp

Tekzor668

Tekzor668

Newbie

• Leden
  • Pip
  • 2 berichten
  • Tekzor668
Hallo,

Begrijp niet hoe dit komt maar heb al zo een 9tal maand een ps3 500gb, ik kon altijd perfect in de browser, scrollen in mijn muziek, videos en films terwijl er muziek afspeelde, tot voor kort, enkele dagen, kan ik geen muziek meer afspelen op de achtergrond zonder de melding "weergeven beeindigen" te doen en dan stopt mijn muziek dan ook. Eigenaardig... Iemand oplossing?

Jochem

Jochem

Oude crew

• Oude crew
  • 464 berichten
  • PrO_Jochem16

Allereerst welkom op het forum! Ik kan je helaas niet helpen met dit probleem.. Ik speel namelijk zelf al een behoorlijk tijdje op de PS4 & volg de dingen op de PS3 dus weinig tot niet meer. Kan het niet zo wezen dat ze dit eruit ge-update hebben? Dit lijkt mij de meest logische verklaring.

Tekzor668

Tekzor668

Newbie

• Leden
  • Pip
  • 2 berichten
  • Tekzor668
Update gehad maanden voor het probleem en daarna lukte het nog altijd, vrienden van mij kunnen het nog steeds. Heb hierover maar 1 zelfde vraag op google gespot en daar konden ze er ook weinig over zeggen...

Advertentie

topicad2 topicad2

Dit forum wordt onderhouden VR Master