global template Fifa games. - Algemeen - ps3-forum.nl

Springen naar inhoud

Welkom op ps3-forum.nl

Dit is de plek waar vele gamers samenkomen.. Je kan nu gratis een account aanmaken. Hiermee kun je berichten en onderwerpen plaatsten op het forum. Als je al een account hebt kun je hier Inloggen of een Account Aanmaken.
topic
Foto

Fifa games.

Advertentie

topicad1 topicad1

• Please log in to reply
Er zijn 6 reacties in dit onderwerp

Michael

Michael

Eigenaar van ps3-forum.nl

• Leden
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 844 berichten

Fifa is een van de best lopende games aller tijden en dat is ook niet abnormaal, voetbal is namelijk een super bekende sport die over heel de wereld wordt beoefend en hierdoor is de fifa bond ook zo bekend. Nu ook qua gaming gaat fifa al lang mee. Wist je trouwens dat de fifa games al vanaf 1995 meegaan? Elk jaar komt er een nieuwe update uit en kan je telkens net iets meer als in de vorige versie. Vandaag de dag zitten we aan fifa 14 ( 2014 ), dus je kan je al voorstellen hoeveel updates er zijn doorgevoerd door de jaren heen.

Dit laat volgende foto al wel zien:

Thumb_FIFA_96_-_1995_-_THQ,_Inc..jpg

Zo zagen de eerste fifa games eruit. Als je volgende foto ziet kan je wel merken hoe hard de games de dag van vandaag erop vooruit gegaan zijn. 

fifa14-06.jpg?w=140

Nu is het wel zo dat er elk jaar nieuwe games uitkomen. Alle grote fifa freaks zullen zonder twijfel elk jaar de nieuwe versie hebben, maar niet iedereen koopt elk jaar de nieuwe fifa. Dit vooral omdat er op 1 jaar niet zoveel is verandert en dit voor vele het geld niet waard is.

Daarom wil ik via dit topic oproepen om je bij ons aan te sluiten en te melden welke versies jij allemaal van fifa hebt. Wie weet kunnen we zelf nog eens een old school spelletje fifa tegen elkaar spelen :)

Hierbij geef ik de aftrap. Ik heb gehad: fifa 97 , fifa 2002 , fifa 2008 en fifa 2012. De 2012 versie speel ik nog wel eens en wil zeker wel eens een potje tegen iemand spelen die ik ken :) Iemand met fifa 2012 hier en een potje wilt spelen? 

Uiteraard kan je ook meedelen dat je een andere versie fifa hebt en wie weet kom je hier nog mensen tegen met een versie van diezelfde fifa en kunnen jullie een old school spelletje samen spelen.

Eigenaar van ps3-forum.nl en 7nu.net

Check ook eens onze facebook pagina en Twitter pagina van ps3-forum.nl

b71c8z.jpg

Jochem

Jochem

Oude crew

• Oude crew
  • 464 berichten
  • PrO_Jochem16

Ik ben dus z'n freak die elk jaar de nieuwste versie ervan koopt. Dit is ook niet zo vreemd aangezien ik de sport zelf al beoefen sinds me 4e, tegenwoordig ben ik alleen meer te vinden in de zaal dan op het veld.. Zit zelf dus ook te wachten op de allereerste FIFA Futsal < Of die ooit komt? Ik zelf hoop het wel.

Michael

Michael

• Leden
  • 844 berichten

Aha nice :) Eens zin om een spelletje Fifa 2012 te spelen op PS3 ?

Heb ook tijdje voetbal gespeeld maar gestopt door drukte :(

Mis het wel, maar heb gewoon geen tijd meer om te trainen, misschien ooit wel eens een zaalvoetbalploegje zoeken, maar ben vooral hard en krachtig in voetbal en niet zo technisch :)

b71c8z.jpg

wlkownz

wlkownz

GTA V NO-LIFER

• Leden
  • 910 berichten
  • wlkownz

Niet echt voetbal fan. Dus ook geen Fifa fan. Heb alleen fifa 11

76561198028453958.pngAddFriend.png

5nv4ptckg.jpg

Sprayman666

Sprayman666

Forum Legende

• Oude crew
  • 1387 berichten
  • krullebol2005
Mijn eerste fifa was 1998. 1999 was mijn 2de en eigenlijk ook de laatste die ik echt heb gespeeld. Ondaks de vele fouten een leuke,verslavende game. De fifa's die erna zijn uitgebracht heb ik laten liggen omdat ze te lastig werden om leuk te spelen. Ik heb nu fifa '08 nog liggen maar ik speel het nooit. Misschien dat ik het es oppak om een beetje te dollen met wat mensen.
Spray And Pray This is for those who just like to point, shoot and hope things die

Michael

Michael

• Leden
  • 844 berichten

Vind het een van de tofste games om als multiplayer met vrienden op de bank te spelen, maar jammer genoeg zijn mijn vrienden niet echt voetbalfans en daardoor spelen we dit nooit :)

b71c8z.jpg

[GAST] josstehmann_*

[GAST] josstehmann_*
  • Gasten

Ik wil graag in de Carreer mode spelers transfereren om offline te kunnen spelen. Hoe doe ik dat?

Advertentie

topicad2 topicad2

Dit forum wordt onderhouden VR Master