global template [GHOSTS] Aanmeldtopic Xbox - Clans,guillds.platoons en crews - ps3-forum.nl

Springen naar inhoud

Welkom op ps3-forum.nl

Dit is de plek waar vele gamers samenkomen.. Je kan nu gratis een account aanmaken. Hiermee kun je berichten en onderwerpen plaatsten op het forum. Als je al een account hebt kun je hier Inloggen of een Account Aanmaken.
topic
Foto

[GHOSTS] Aanmeldtopic Xbox

Advertentie

topicad1 topicad1

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
Er zijn 2 reacties in dit onderwerp

qlymax

qlymax

lid

• Oude crew
  • 1985 berichten

Beste leden/niet-leden van PSF,

Dit topic is bedoeld voor iedereen die zich voor de Ghosts Sectie wil aanmelden.

Ik doe het nu op deze manier, omdat er anders verwarring ontstaat waar nieuwe leden zich aan kunnen melden. Sommige sturen mij privé berichten, en anderen zullen zich hierdoor misschien buitengesloten voelen omdat je je nergens aan kan melden.

Leden die al lid zijn van PSF, hoeven niet nogmaals een aanvraag te doen.

En dan zul je je nu wel afvragen waar je je aan moet melden. Nou, dat kan gewoon door hier een reactie achter te laten! Kopieer het onderstaande lijstje, vul hem in en reageer! Ik zal dan zo snel mogelijk jouw reactie verwerken.

Naam (Xbox):

Naam (in Real Life):

Leeftijd:

Ik ben goed in:

Ik heb een headset (ja/nee):

Ik heb een Season pass (ja/nee):

Zo niet; Ik heb de volgende DLC's:

Ik speel Ghosts op de: PS3 / PS4*

Ik heb het forum/PSF gevonden via...:

Overige informatie (zelf in te vullen):

* doorhalen wat niet van toepassing is.

De leider van de COD sectie is:

• Sprayman666

Ook kan je je abonneren op de YouTube pagina, en kan je onze Facebook liken en ons volgen op Twitter.

Voor overige vragen kun je terecht bij de leiding.

PS: Dit topic is alleen bedoelt voor aanmelding en acceptatie van nieuwe leden. Een welkomsbericht van PSF leden is dus niet toegestaan!

Sprayman666

Sprayman666

Forum Legende

• Oude crew
  • 1387 berichten
Ik ga er van uit dat ook hier de clan Dutch Knights gaat heten?
Je kunt nu crossplatform gebruik maken van de achievements die je hebt vrij gespeeld.

Ik speel ghosts op de : ps3/ps4 moet er niet ook nog xbox360/one en pc bij staan?
Spray And Pray This is for those who just like to point, shoot and hope things die

qlymax

qlymax

lid

• Oude crew
  • 1985 berichten

Dat heb jij voor het zeggen tot er een ander iemand van Xbox kant komt. Ik heb dit aangemaakt zodat het niet leeg is. Jij mag je uitleven op alles wat met COD te maken heeft. 

Advertentie

topicad2 topicad2

Dit forum wordt onderhouden VR Master