global template PS3 Slim 120GB 1 controller Noordholland - Verkoophoek - ps3-forum.nl

Springen naar inhoud

Welkom op ps3-forum.nl

Dit is de plek waar vele gamers samenkomen.. Je kan nu gratis een account aanmaken. Hiermee kun je berichten en onderwerpen plaatsten op het forum. Als je al een account hebt kun je hier Inloggen of een Account Aanmaken.
topic
Foto

PS3 Slim 120GB 1 controller Noordholland

- - - - - ps3 verkopen

Advertentie

topicad1 topicad1

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
Er zijn 3 reacties in dit onderwerp

tim

tim

Newbie

• Leden
  • Pip
  • 2 berichten

ik wil van me ps3 af 10x op gespeeld 

wat je krijgt is ps3 slim 120gb 1 controller graag ophalen 

ik vraag er 120euro voor en wil hem morgen nog kwijt vandaar dit bedrag

Mativo

Mativo

FoG Member

• Oude crew
  • 1423 berichten

Hallo Tim,

kan je een foto maken van de PS3 en wat meer info over geven. Op dit moment komt het heel discutabel bij mij over. Je hebt er 10x op gespeeld zeg je en je wilt er nu van af, het eerste wat bij mij opkomt is diefstal. Ten tweede is een PS3 slim 120GB met 1 controller en geen spellen tweede hands echt geen 120 euro. Een nieuwe koop je voor 130 en dan heb je ook nog eens 320GB, neem daarbij nog dat de PS4 net uit is en de PS3 prijzen hard kelderen. Dus graag een betere toelichting en een plaatje anders zal ik dit bericht moeten verwijderen.

Mativo

Supermod

|| Columnist || Storyteller || PlayStation 4 Owner || FIFA15/BFH/ ||

tim

tim

Newbie

• Leden
  • Pip
  • 2 berichten

nee sorry ik heb geen zin om hier dagen aan te besteden wat je leest is wat je krijgt 

als ik naar gamemania ga krijg ik 100 zonder gezeur =P ik denk dat ik daarvoor ga ow en de ps4 is not niet uit mvg val me niet lastig

en bedankt ik ben geen dief als je zo een gesprek begint ben je bij mij niet aan het goede adres

supermod haha verwijder dit maar ik heb al een koper 

Mativo

Mativo

FoG Member

• Oude crew
  • 1423 berichten

Je dient je te houden aan de regels die wij hier op het forum hanteren, doe je dit niet dan heb je pech. Daarnaast beschuldig ik je niet van diefstal, maar zeg ik dat IK DENK dat het diefstal kan zijn. Als je er zo snel mogelijk vanaf wilt doet dat ook niets ten goede aan je betrouwbaarheid. Het invoegen van een afbeelding duurt nog geen 30 seconden. Tussen je eerste en laatste bericht zit ruim 12 uur, denk wel dat je daar ergens 30 seconden had kunnen vinden om jezelf betrouwbaar te maken. Zoals je wilt zal ik het topic sluiten.

|| Columnist || Storyteller || PlayStation 4 Owner || FIFA15/BFH/ ||

Advertentie

topicad2 topicad2

Dit forum wordt onderhouden VR Master