global template leek zoekt hulp!! - Verkoophoek - ps3-forum.nl

Springen naar inhoud

Welkom op ps3-forum.nl

Dit is de plek waar vele gamers samenkomen.. Je kan nu gratis een account aanmaken. Hiermee kun je berichten en onderwerpen plaatsten op het forum. Als je al een account hebt kun je hier Inloggen of een Account Aanmaken.
topic
Foto

leek zoekt hulp!!

- - - - -

Advertentie

topicad1 topicad1

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
Er zijn 6 reacties in dit onderwerp

ang

ang

Newbie

• Leden
  • Pip
  • 3 berichten
Ik zoek hulp bij het volgende: ik kan een ps3 overnemen. Nu wil ik graag weten of ik met dit pakket een leuk cadeau heb....of komt er dan nog vanalles bij. Mijn vriend wil er nl. Al jaaaaaren eentje hebben .

Het gaat om t volgende : de playstation is 32 gb en er zitten 2 call of duty's bij (modern farwfare 3/black opps 2) , fifa 11, 12 en 13, spel Lost (van de serie lost), infamous, tombe raider 3x en mortal combat. X heeft vanmiddag een nieuwe controller gekocht omdat zijn oude controller een hoekje van af was. Dus je krijgt er dan 2 controllers bij 1 nieuwe en een wat oudere. Ik hoor van je of je er interesse in hebt!

Wie oh wie kan mij verder helpen??
Alvast bedankt! Ang

Sprayman666

Sprayman666

Forum Legende

• Oude crew
  • 1387 berichten

Hoi Ang.

Als ik het goed heb is een 32Gb ps3 een "phat" versie en die is al wat ouder.

Ook de games zijn al wat ouder, maar wel leuk :p:

Er zou dan een niet al te groot prijs kaartje aan mogen hangen.

Kijk eens in de verkoophoek hier of op marktplaats.

Spray And Pray This is for those who just like to point, shoot and hope things die

megalolzz95

megalolzz95

Buitenlander

• Oude crew
  • 3065 berichten

Zoals Sprayman666 al vertelde, lijkt het erop dat het een Phat versie is. Dat is de allereerste versie van de PS3 die uitgekomen is. Dat is dus al weer heel wat jaartjes geleden. Ook de spellen zijn al wat verouderd (op Black Ops 2 na). Ik zal hier inderdaad niet te veel voor betalen.

Recent is er door een bekend lid van dit forum gepost dat hij z'n PS3 wil gaan verkopen. Deze bevat een nieuwere versie van de PS3, en een aantal recentere spellen (zoals Battlefield 3 (shooter), Grid 2 (racing) en GTA 5)!. Deze kan je hier vinden.

PSN: Megalolzz95
Steam: siard95
Origin: Megalolzz95
Follow me on Twitter: @siardhoutstra

Geplaatste afbeelding

avatar and signature provided by @qlymax

Searching__LA

Searching__LA

Master Poster

• Leden
  • PipPipPipPipPip
  • 146 berichten
Ik heb die versie en ik zeg al vast hij zit heel snel vol! Ik moet iedere keer een spel van de ps3 verwijderen om een nieuwen te installeren. Dus ik zal inderdaad even kijken naar een ps3 die hier wordt verkocht.
Searching for a kill is Searching for you

Mativo

Mativo

FoG Member

• Oude crew
  • 1423 berichten

Persoonlijk zal ik geen Phat meer kopen zeker niet nu er een PS3 van 320GB is! Met de Phat is de kans dat hij vastloopt, doorbrand of kapotgaat vele malen groter dan bij de nieuwere versies. Voor dit pakket zal ik nog geen 100 overhebben. Als je bereid bent om iets dieper in de buidel te tasten dan kan je beter een nieuwere PS3 kopen, die zijn betrouwbaarder.

Ik verkoop het moment zo'n nieuwe PS3, hij is ongeveer 1 jaar oud en heb meerdere recente games. Bij mij krijg je 2 controllers die nog hartstikke nieuw zijn en je krijgt ook een volledige move set erbij (dit is vergelijkbaar met de Wii maar dan voor PS3). Op het moment is er een bedrag van 300 euro geboden. 

link naar topic: http://ps3-forum.nl/...-playstation-3/

|| Columnist || Storyteller || PlayStation 4 Owner || FIFA15/BFH/ ||

ang

ang

Newbie

• Leden
  • Pip
  • 3 berichten
Super zeg die snelle reacties! Zoals ik al zei heb er echt geen verstand van maar had ik op internet gevonden dat er heel veel versies zijn en al sinds 2005 en de techniek gaat super snel. Zoals jullie het schrijven lijkt 't een pakket waar je net niets mee kan...dan lijkt me 100 € (dat vroeg hij inderdaad Mativo) toch nog wat veel of valt dat wel mee Het pakket van Mativo zou veel beter zijn, maar zit momenteel niet zo ruim... Dus ga dr ff over denken.

qlymax

qlymax

lid

• Oude crew
  • 1985 berichten
Ik denk dat als je nog een week (of iets langer wacht) tot de lancering van de PS4 in euro dat je een nieuwere PS3 goedkoper op de kop kan tikken. Vele mensen willen geen PS3 en PS4 hebben. Anders is de deal van mativo een prima deal. De nieuwste spellen zitten erbij die per stuk nog 60 euro kosten. Zeker een goede deal.

Advertentie

topicad2 topicad2

Dit forum wordt onderhouden VR Master