global template PS3 + accesoires + games verkopen, hoeveel waard? - Verkoophoek - ps3-forum.nl

Springen naar inhoud

Welkom op ps3-forum.nl

Dit is de plek waar vele gamers samenkomen.. Je kan nu gratis een account aanmaken. Hiermee kun je berichten en onderwerpen plaatsten op het forum. Als je al een account hebt kun je hier Inloggen of een Account Aanmaken.
topic
Foto

PS3 + accesoires + games verkopen, hoeveel waard?

- - - - -

Advertentie

topicad1 topicad1

• Please log in to reply
Er zijn 13 reacties in dit onderwerp

PlaystationGebruiker2860

PlaystationGebruiker2860

Beginner

• Leden
  • PipPip
  • 5 berichten

Ik wil graag mijn PS3 verkopen met het geld een Xbox360 halen, of PS4 of een gloednieuwe PS3. Wat is jullie advies? Ik kan bovenop het geld dat ik kan krijgen uit verkoop nog maximaal 100 bijdoen. Dus ik ben benieuwd naar jullie advies wat ik het beste kan doen met het geld en hoeveel de onderstaande verkoopspullen waard is...

De inhoud:

-  Playstation 3 Phat 160GB inclusief stroomkabel en scartkabel

Één controller (waarvan de linker analog stick (de bovenkant gescheurd
is), lastig om op de foto te zien, zelf heb ik er geen last van gehad).

-Playstation Eye (Camera + ingebouwde microfoon) + Eyecreate (CD voor extra functies met de playstation eye)

-FIFA 13
-GTA IV
-Call Of Duty 4: Modern Warfare
-Heavy Rain 
-Burnout Paradise
-Uncharted 1: Drakes Fortune
-Uncharted 2: Among Thieves
-Rainbow Six: Vegas
-Fight Night Champion
-Assassins Creed 
-WWE Smackdown VS Raw 2010
-WWE Smackdown VS Raw 2011
-Pro Evolution Soccer 2010
-Pro Evolution Soccer 2009
-Fifa 12
-Fifa 11
-Fifa 10
-Fifa 09
-Fifa 08 
-FIFA World Cup South Africa 2010     

qlymax

qlymax

lid

• Oude crew
  • 1985 berichten
  • qlymax

Ga voor de PS4! Waarom zou je zeg maar je PS3 verkopen en dan in dezelfde generatie consoles blijven als je voor 100 euro meer een next-gen console kan aanschaffen. Zou zonde van je geld zijn. 

Mativo

Mativo

FoG Member

• Oude crew
  • 1423 berichten
  • Mativo

Voor dit pakket krijg je niet meer dan 100 euro. 

De PS3 daalt sterk in prijs door de PS4 en daarbij is je controlle kapot (die toch heel al 30 euro zal zijn) en zijn je games allemaal oud, Zit geen één game bij die nog goed verkoopt. 

100 euro zal je vraagprijs moeten zijn met 125 euro opbrengst bof je heel erg. 

|| Columnist || Storyteller || PlayStation 4 Owner || FIFA15/BFH/ ||

Jochem

Jochem

Oude crew

• Oude crew
  • 464 berichten
  • PrO_Jochem16

Voor dit pakket krijg je niet meer dan 100 euro. 

De PS3 daalt sterk in prijs door de PS4 en daarbij is je controlle kapot (die toch heel al 30 euro zal zijn) en zijn je games allemaal oud, Zit geen één game bij die nog goed verkoopt. 

100 euro zal je vraagprijs moeten zijn met 125 euro opbrengst bof je heel erg. 

Onzin Mativo.. Die PS3 is meer waard dan jij hier neerzet. Vorig jaar had ik hier nog een oude PS2 staan met iets van 30 games die ging de deur uit voor 130 euro.. Die was al zeker 4 jaar oud + 1 jaar voor de release van de PS4. Dus ga niet beweren dat dit maar 100 euro op gaat brengen, want met genoeg geduld kan je er zat voor krijgen. Er zijn ook nog altijd mensen die kids hebben en hun kinderen niet gelijk een spiksplinternieuwe console geven, omdat ze bang zijn dat ze er niet zuinig mee omgaan. Daarbij moet je rekening dat die 160GB is, veel mensen betalen daar alleen al voor omdat ze hem niet gebruiken voor games maar hele andere doeleindes. Wil je dit snel verkopen dan ja zal je met een heel laag bedrag genoegen moeten nemen, heb je geduld levert dit veel meer op dan Mativo hier aangeeft..

FIFA 13 10euro

FIFA 12 5euro

GTA IV 10euro

Modern Warfare 5euro

Uncharted 1 5euro

Uncharted 2 5euro

Pro evelution soccer 2009 en 2010, allebei 5euro (p/s)

FIFA 08 tot FIFA 11 2,50euro (p/s)

Assasinscreed 5euro

Playstation Eye 10euro (mits die van de PS3 is)

Als je dit los verkoopt kom je dus al tussen de 50 en 70 euro uit. Je PS3 komt dan nog. Zoals ik al aangaf gewoon geduld hebben, en je zult een aardig bedrag ervoor krijgen.

PlaystationGebruiker2860

PlaystationGebruiker2860

Beginner

• Leden
  • PipPip
  • 5 berichten

Onzin Mativo.. Die PS3 is meer waard dan jij hier neerzet. Vorig jaar had ik hier nog een oude PS2 staan met iets van 30 games die ging de deur uit voor 130 euro.. Die was al zeker 4 jaar oud + 1 jaar voor de release van de PS4. Dus ga niet beweren dat dit maar 100 euro op gaat brengen, want met genoeg geduld kan je er zat voor krijgen. Er zijn ook nog altijd mensen die kids hebben en hun kinderen niet gelijk een spiksplinternieuwe console geven, omdat ze bang zijn dat ze er niet zuinig mee omgaan. Daarbij moet je rekening dat die 160GB is, veel mensen betalen daar alleen al voor omdat ze hem niet gebruiken voor games maar hele andere doeleindes. Wil je dit snel verkopen dan ja zal je met een heel laag bedrag genoegen moeten nemen, heb je geduld levert dit veel meer op dan Mativo hier aangeeft..

FIFA 13 10euro

FIFA 12 5euro

GTA IV 10euro

Modern Warfare 5euro

Uncharted 1 5euro

Uncharted 2 5euro

Pro evelution soccer 2009 en 2010, allebei 5euro (p/s)

FIFA 08 tot FIFA 11 2,50euro (p/s)

Assasinscreed 5euro

Playstation Eye 10euro (mits die van de PS3 is)

Als je dit los verkoopt kom je dus al tussen de 50 en 70 euro uit. Je PS3 komt dan nog. Zoals ik al aangaf gewoon geduld hebben, en je zult een aardig bedrag ervoor krijgen.

Hoogste bod is 220 op dit moment

Mativo

Mativo

FoG Member

• Oude crew
  • 1423 berichten
  • Mativo

Loop eens een winkel in, niet voor niets dat de PS3 voor 150 euro verkocht wordt (Helemaal nieuw).

Als je dan toch in de stad bent loop eens een inkoper van 2e hands spellen in.

Daar krijg je echt geen 10 euro voor FIFA13, die games verkopen voor geen meter.

Zeker niet al die andere oude games die hier opgesomd zijn.

Als jij het voor elkaar krijgt al die games voor 60+ euro plus te verkopen, dan krijg je de nobelprijs.

|| Columnist || Storyteller || PlayStation 4 Owner || FIFA15/BFH/ ||

PlaystationGebruiker2860

PlaystationGebruiker2860

Beginner

• Leden
  • PipPip
  • 5 berichten

Ga voor de PS4! Waarom zou je zeg maar je PS3 verkopen en dan in dezelfde generatie consoles blijven als je voor 100 euro meer een next-gen console kan aanschaffen. Zou zonde van je geld zijn. 

Ik ga inderdaad voor de PS4, is het nog beschikbaar in omgeving Rdam bij release? Of is het overal al uitverkocht? Ik wil niet tot maart wachten met het kopen van een PS4 ofzo.

Ik heb nu al 115 euro bij elkaar door het verkopen van andere spullen die ik niet gebruik. Als ik mijn ps3 verkoop voor 220. Dan heb ik totaal aan opbrengsten:  335

PS4 kost 400, dus 400 - 335 = 65. Ik hoef dus nog 65 euro bij te doen, dat is geen probleem. Dan nog eens een spelletje erbij halen van 60 euro is: 125 uit eigen zak. Ik wil dus dit bedrag verkleinen, zodat ik uit eigen zak minder hoef te betalen.

Ik denk er ook aan om mijn ps2 te verkopen +  21 games + memory card van 128mb.

De ps2 games zijn:

Ratchet & Clank

Mission Impossible Operation Surma

James Bond 007 Nightfire

Batman Begins

Burnout 3: Takedown

Grand Theft Auto: Vice City

Crash Nitro Kart

FIFA Football 2003

WWE Smackdown Here comes the Pain

WWE Smackdown vs raw

FIFA Football 2004

Looney Tunes: Back in Action

WWE Smackdown vs Raw 2006

Tom & Jerry in der strijd der snorharwen

Grand Theft Auto: San Andreas

Ratchet & Clank 3

Transformers The Game

WWE Smackdown vs Raw 2007

Ratchet: Gladiator

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Sims erop uit.

PlaystationGebruiker2860

PlaystationGebruiker2860

Beginner

• Leden
  • PipPip
  • 5 berichten

Loop eens een winkel in, niet voor niets dat de PS3 voor 150 euro verkocht wordt (Helemaal nieuw).

Daar krijg je echt geen 10 euro voor FIFA13, die games verkopen voor geen meter.

Als jij het voor elkaar krijgt al die games voor 60+ euro plus te verkopen, dan krijg je de nobelprijs.

Ik heb een koper die interesse heeft om mijn ps3 + PS Eye + de genoemde games over te nemen voor 220.

megalolzz95

megalolzz95

Buitenlander

• Oude crew
  • 3065 berichten
  • megalolzz95

Ik heb een koper die interesse heeft om mijn ps3 + PS Eye + de genoemde games over te nemen voor 220.

Dat zou ik doen! ;)

PSN: Megalolzz95
Steam: siard95
Origin: Megalolzz95
Follow me on Twitter: @siardhoutstra

Geplaatste afbeelding

avatar and signature provided by @qlymax

PlaystationGebruiker2860

PlaystationGebruiker2860

Beginner

• Leden
  • PipPip
  • 5 berichten

Dat zou ik doen! ;)

Ik probeer er meer uit te halen. Ben bang dat dat niet meer gaat. Heb pas weer een bod van 200 (20 euro minder, maar toch is er interesse in de prijsklasse 200-220).

Zou je ook op mijn post m.b.t. ps2 kunnen reageren?

megalolzz95

megalolzz95

Buitenlander

• Oude crew
  • 3065 berichten
  • megalolzz95

Ik zou het kunnen, maar dan zal het onzin praat zijn :P

Ik ben niet goed in het inschatten van prijzen en waarden ;)

PSN: Megalolzz95
Steam: siard95
Origin: Megalolzz95
Follow me on Twitter: @siardhoutstra

Geplaatste afbeelding

avatar and signature provided by @qlymax

Jochem

Jochem

Oude crew

• Oude crew
  • 464 berichten
  • PrO_Jochem16

Ik probeer er meer uit te halen. Ben bang dat dat niet meer gaat. Heb pas weer een bod van 200 (20 euro minder, maar toch is er interesse in de prijsklasse 200-220).

Zou je ook op mijn post m.b.t. ps2 kunnen reageren?

Niet vasthouden verkopen dit is wel echt het maximale.. 

Een winkel geeft altijd minder als particulier... Winkel is een snelle oplossing, die moeten wel laag inkopen omdat ze er niet zoveel winst meer op maken..

Hamstahpowah

Hamstahpowah

Forum Verslaafd!

• Leden
  • PipPipPipPip
  • 133 berichten
  • HammieNL

Je zal er op z'n meest zo'n 130 voor kunnen vragen als je het als een bundel weg doet en iemand dom genoeg is het er voor te willen uitgeven. Het is waar dat de ps3 minder waard word, maar het is niet direct dat je een ps3 slim tweedehands voor onder de 100 zal kunnen vinden. Alleen je hebt een Phat 160gb model, terwijl je tegenwoordig een slim 500gb model voor 150 kan vinden in de meeste zaken. Dus de waarde ervan daalt sowieso tot rond de 70-80euro. De games die je verkoopt worden vaak op een overvloed gereleased, waardoor je serieus maar 5 euro per game kan vragen, er zit serieus niks "rare" of speciaals tussen je games.

Als je hiermee naar gamania zou gaan zou je eigenlijk al blij mogen zijn als ze je 60euro bieden, waar maar 75% van word uit betaald in geld. Bij foregames zal je veel games niet eens kunnen inleveren, omdat ze er teveel van hebben liggen, en zou je uiteindelijk miss zo'n 80euro hebben voor heel de set, maar je krijgt enkel een waardebon die een jaar geldig is. (Ja, ik heb nagevraagd hoe het precies werkt daar, omdat ze gister een aantal dingen van mij ook niet aannamen, onder andere een limited edition color psp slim-2000.)

Sander

Sander

boe.

• Leden
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3189 berichten

Je weet dat dit een oud topic is met een inactieve TS? .... 

Enjoy, life is too short to be angry.

Advertentie

topicad2 topicad2

Dit forum wordt onderhouden VR Master