global template hoeveel is het waard? - Verkoophoek - ps3-forum.nl

Springen naar inhoud

Welkom op ps3-forum.nl

Dit is de plek waar vele gamers samenkomen.. Je kan nu gratis een account aanmaken. Hiermee kun je berichten en onderwerpen plaatsten op het forum. Als je al een account hebt kun je hier Inloggen of een Account Aanmaken.
topic
Foto

hoeveel is het waard?

- - - - - ps3 games controllers downloadable content playstation 3

Advertentie

topicad1 topicad1

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
Er zijn 17 reacties in dit onderwerp

topsidekiller

topsidekiller

Beginner

• Leden
  • PipPip
  • 5 berichten

hallo allemaal,

Ik zit er aan te denken om mijn playstation 3 te verkopen maar vraag me af hoeveel ik er voor zou kunnen vragen. Hier een lijstje met de set:

Playstation 3 (fat)

guitar hero world tour(drumstel en 1 gitaar)

modnation racers

call of duty mw3

battlefield 3

assassin's creed 3

grand theft auto 4

call of duty black ops 2

starhawk

call of duty modern warfare 2

ghost recon future soldier

skyrim

deadrising 2

call of duty world at war

buzz met 4 buzzers

call of duty modern warfare

god of war 3

aliens vs predator

burn out paradise ultimate box

motor storm pacific rift

2 controllers + oplader

headset

Wat ik er wel bij wil vermelden is dat mijn HDMI poort niet werkt. Als ik een HDMI-kabel aansluit dan geeft hij geen beeld.

Graag een inschatting van de waarde en misschien iemand die weet waarom mijn HDMI niet werkt.

Mativo

Mativo

FoG Member

• Oude crew
  • 1423 berichten

Misschien omdat je PS3 nog op normal ingesteld staat. Je moet eerst je instellingen op HDMI zetten, dan krijg je als het goed is met je normale stekker blauw beeld en als je dan je HDMI kabel erin doet krijg je beeld van HDMI.

Controllers gaan weg voor 20 per stuk, headset ligt aan wat voor headset.

PS3 Fat levert niks meer op door hoge kans op YLOD (Denk zo'n 50-75 euro)

Denk dat je spellen, je hebt een paar goede titels maar ook paar oude games, niet boven de 100 euro komt.

Ik denk dat je met dit totale pakket niet meer moet vragen dan 200 euro, misschien zelfs tevreden zijn met 150. Zeker nu aangekondigd is dat de PS4 maar 400 euro wordt. 

|| Columnist || Storyteller || PlayStation 4 Owner || FIFA15/BFH/ ||

Sprayman666

Sprayman666

Forum Legende

• Oude crew
  • 1387 berichten

Van de hardware heb ik geen verstand.

Voor de games gebruik ik de app Redlaser daarmee kun je de barcode scannen en zien wat ze nieuw en used kosten en aan de hand daarvan kun je de prijs bepalen.

Ik denk dat Mativo aardig in de buurt komt met de prijs.

Wat betreft het hdmi verhaal, sluit alles aan zet dan de tv aan en houd dan de aan knop van je ps3 in todat ie 2x piept.

Dan zou ie je tv moeten herkennen.

Spray And Pray This is for those who just like to point, shoot and hope things die

Sander

Sander

boe.

• Leden
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3189 berichten

Hey, welkom :D

Waar woon je? Ik wil hem evt wel overnemen als je de HDMI nog aan de praat krijgt met de hierbovengenoemde tips :) .

Enjoy, life is too short to be angry.

topsidekiller

topsidekiller

Beginner

• Leden
  • PipPip
  • 5 berichten

Ik vrees dat de HDMI-poort echt kapot is. Als ik hem koppel totdat hij 2x piept krijg ik alsnog geen beeld en via instellingen ook niet :\

megalolzz95

megalolzz95

Buitenlander

• Oude crew
  • 3065 berichten

Weet je zeker dat de HDMI kabel niet kapot is? Dit kan je testen door bijvoorbeeld deze in je PC te doen.

PSN: Megalolzz95
Steam: siard95
Origin: Megalolzz95
Follow me on Twitter: @siardhoutstra

Geplaatste afbeelding

avatar and signature provided by @qlymax

Mativo

Mativo

FoG Member

• Oude crew
  • 1423 berichten

Check je kabel op een breukje. 

Heb je al geprobeerd je instellingen van PS3 van HDMI naar Low Detail te zetten. Opnieuw opstarten, juiste kabel erin en beeld krijgen. Vervolgens naar HDMI switchen, HDMI kabel erin en weer opnieuw opstarten. 

Probeer anders de HDMI kabel van je TV die beneden staat of iets dergelijks, soms hebben PC's ook zo'n kabel.

Mocht het niet werken dan raad ik je aan om bij verkoop eerst een nieuwe HDMI kabel te kopen (10 euro ofzo)

topsidekiller

topsidekiller

Beginner

• Leden
  • PipPip
  • 5 berichten

Mijn HDMI kabel werkt wel op andere dingen, zoals een dvd-speler, deze dvd-speler werkt dan ook gewoon op mijn tv dus dat is ook niet het probleem

xSolid

xSolid

Beginner

• Leden
  • PipPip
  • 7 berichten

Vraagje: verkoop je de games ook los, of wil je echt alles in 1x wegdoen?

Ik hou van vragen. Stel me vragen! 

topsidekiller

topsidekiller

Beginner

• Leden
  • PipPip
  • 5 berichten

Ik ben denk ik wel van plan om ze los te gaan verkopen, meestal kun je voor spellen zoals AC3 ook wel meer vangen dan

coenie__boy

coenie__boy

Junior Lid

• Leden
  • PipPipPip
  • 98 berichten

hallo allemaal,

Ik zit er aan te denken om mijn playstation 3 te verkopen maar vraag me af hoeveel ik er voor zou kunnen vragen. Hier een lijstje met de set:

Playstation 3 (fat)

guitar hero world tour(drumstel en 1 gitaar)

modnation racers

call of duty mw3

battlefield 3

assassin's creed 3

grand theft auto 4

call of duty black ops 2

starhawk

call of duty modern warfare 2

ghost recon future soldier

skyrim

deadrising 2

call of duty world at war

buzz met 4 buzzers

call of duty modern warfare

god of war 3

aliens vs predator

burn out paradise ultimate box

motor storm pacific rift

2 controllers + oplader

headset

Wat ik er wel bij wil vermelden is dat mijn HDMI poort niet werkt. Als ik een HDMI-kabel aansluit dan geeft hij geen beeld.

Graag een inschatting van de waarde en misschien iemand die weet waarom mijn HDMI niet werkt.

ik heb wel interesse in de spellen: battlefield, assassin's creed 3 en grand theft auto 4 laat het me even weten in een prive-bericht of ze al verkocht zijn en voor hoe duur je ze wilt verkopen

Jochem

Jochem

Oude crew

• Oude crew
  • 464 berichten

hallo allemaal,

call of duty mw3

battlefield 3

assassin's creed 3

grand theft auto 4

call of duty black ops 2

2 controllers + oplader

Hier heb ik wel belang bij :). En je PS3 zelf uitteraard. Meld maar wat het eventueel bij elkaar moet kosten.

Dennis

Dennis

Love C4!

• Leden
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 berichten

Sander, kijk goed naar de 1ste 2 zinnen van Umaxx en van topsidekiller. Die zijn precies hetzelfde, ik denk dat Umaxx gewoon belang hefet bij de games en uiteraard de PS3 wat hij zegt. Het is geloof ik niet dat hij zijn PS3 weg wil doen. Toch?

kb2l95.jpg

Jochem

Jochem

Oude crew

• Oude crew
  • 464 berichten

Sander, kijk goed naar de 1ste 2 zinnen van Umaxx en van topsidekiller. Die zijn precies hetzelfde, ik denk dat Umaxx gewoon belang hefet bij de games en uiteraard de PS3 wat hij zegt. Het is geloof ik niet dat hij zijn PS3 weg wil doen. Toch?

Hij zit eraan te denken om z'n ps3 te verkopen, dus misschien moet jij het nog even goed lezen. Sander wil gewoon die ps3 kopen (als die hem verkoopt). Zelfde geldt voor mij :).

coenie__boy

coenie__boy

Junior Lid

• Leden
  • PipPipPip
  • 98 berichten

als je de prijzen weet dan zou ik er graag één van je willen kopen 

Hamstahpowah

Hamstahpowah

Forum Verslaafd!

• Leden
  • PipPipPipPip
  • 133 berichten

De guitar hero set kan je voor zo'n 40 euro verkopen, dus complete set met games, ps3, controllers kan je vast wel iets van €200-€240 vragen. Alleen ik zou AC3 en BF3 apart verkopen als ik jou was.

Mativo

Mativo

FoG Member

• Oude crew
  • 1423 berichten

Graag een update van de poster hoe de verkoop ervoor staat anders moet ik hem dicht doen. 

topsidekiller

topsidekiller

Beginner

• Leden
  • PipPip
  • 5 berichten

bedankt voor de hulp allemaal, ben van plan om via marktplaats te verkopen met een aantal spellen apart. Doei

Advertentie

topicad2 topicad2

Dit forum wordt onderhouden VR Master