global template [VERKOOP] Playstation 3 en games - Verkoophoek - ps3-forum.nl

Springen naar inhoud

Welkom op ps3-forum.nl

Dit is de plek waar vele gamers samenkomen.. Je kan nu gratis een account aanmaken. Hiermee kun je berichten en onderwerpen plaatsten op het forum. Als je al een account hebt kun je hier Inloggen of een Account Aanmaken.
topic
Foto

[VERKOOP] Playstation 3 en games

- - - - -

Advertentie

topicad1 topicad1

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
Er zijn 17 reacties in dit onderwerp

Quicksnipe

Quicksnipe

Junior Lid

• Leden
  • PipPipPip
  • 94 berichten

Hallo, ik wil overstappen naar PC gaming omdat veel vrienden dat ook doen maar ik heb wat geld nodig om een gaming pc te kopen. Ik ben van plan om mijn PS3 250GB inclusief 3 controllers en 19 spellen te verkopen voor een prijs rond de 400 euro hierbij zitten spellen zoals Black ops 2, Battlefield 3, Skyrim en GTA IV. Ik weet nog niet 100% zeker of ik alles wil verkopen want dat betekent dat ik ook geen lid meer kan zijn van de BF clan.

Graag reacties plaatsen als je geïnteresseerd bent in een paar games of alles bij elkaar.

Quicksnipe

EDIT; Spellen:

Call of duty 4 Modern Warfare

Call of duty Black ops 2

Killzone 3

Battlefield 3 limited edition

Lego batman

Planet 51: the game

Dead island

Wipeout hd fury

Red dead redemption limited edition

Deux ex human revolution

Bagukan battle brawlers

Fuel

Ratched & Clank: Tools of Destruction

Ratched & Clank: A Crack in time

Uncharted 2

Uncharted 3

Grand theft auto IV

The Elder Scrolls: Oblivion

The Elder Scrolls: Skyrim

Huugo

Huugo

Wow. Such Amaze

• Leden
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1361 berichten

Ik zal je PS3 houden en een baantje nemen, anders krijg je er gegarandeerd spijt van

Quicksnipe

Quicksnipe

Junior Lid

• Leden
  • PipPipPip
  • 94 berichten

tja ik ga waarschijnlijk al werken in de zomervakantie maar ik weet niet of ik daar 600 euro mee ga verdienen (Heb nog 600 euro nodig om te bouwen) ik ben dus nog aan het twijfelen 

wlkownz

wlkownz

GTA V NO-LIFER

• Leden
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 910 berichten

tja ik ga waarschijnlijk al werken in de zomervakantie maar ik weet niet of ik daar 600 euro mee ga verdienen (Heb nog 600 euro nodig om te bouwen) ik ben dus nog aan het twijfelen 

Dan spaar je al je geld die je krijgt. Misschien is dit wel Zakgeld/Verjaardag's Geld/Rapport geld. En dan ga je ook nog eens werken. Moet lukken toch? 

76561198028453958.pngAddFriend.png

5nv4ptckg.jpg

Quicksnipe

Quicksnipe

Junior Lid

• Leden
  • PipPipPip
  • 94 berichten

Heb al 550 euro aan zakgeld en verjaardag, moet nog 600 euro

Dennis

Dennis

Love C4!

• Leden
  • 1370 berichten

Welke spellen heb je zoal? Zet die ook even bij je post. Als je leuke spellen/ spel hebt dan zal ik even kijken.

kb2l95.jpg

Hamstahpowah

Hamstahpowah

Forum Verslaafd!

• Leden
  • PipPipPipPip
  • 133 berichten

Je kan ook wat kleiner beginnen. Je kan al makkelijk een PC bouwen die een beetje overpowered is voor minder dan 800euro. Misschien kan je ook wel een topic maken over wat voor PC je gaat bouwen, hier zijn sowieso een paar members (waar ik één van ben), die je kunnen helpen met het bouwen van een goede game PC.

MelvinR

MelvinR

Turns out PC is OP ...

• Leden
  • 1420 berichten

Zoals Hamstah al zei, je kan al een pc bouwen. Je kan hetzelfde doen als ik doe, je bouwt een pc en extra onderdelen komen later als het geld er is. Voorbeelden: Extra fans voor in de pc, videokaart.

Mijn pc kostte bij elkaar (zonder videokaart en fans) 200 euro, hij werkt perfect maar het nadeel is natuurlijk dat ik games niet op een hoge kwaliteit kan spelen of helemaal niet.

Dingen die je goedkoop kan halen:

Processor: Neem gewoon een AMD'tje, deze zijn niet duur en ze werken prima, waarom een i7 nemen als je ook een goedkopere AMD kan nemen? Tip: kijk voor AMD Athlon ii x4

Behuizing: Mocht de behuizing je niet erg veel uitmaken, neem dan een goedkope behuizing. Ik raad je aan de Cooler Master midi tower Elite 344 te nemen.

Processor koeler: Dit is meestal niet eens nodig als je processor koopt omdat er bijna altijd een "stock" cooler bij het doosje zit.

Moederbord: Je kan een goedkoop moederbord nemen aangezien dit bijna nooit veel effect heeft op je gaming (zover ik weet). Denk er wel aan dat je natuurlijk DDR3 moet hebben voor bepaalde ram sticks en je verschillende processor verbindingen hebt.

Whut Whut, in da butt.

YT: http://www.youtube.com/melvinrijkers

76561198009979192.png

14ub40l.png

megalolzz95

megalolzz95

Buitenlander

• Oude crew
  • 3065 berichten

@Melvin Ik zou eerder voor een i5 gaan als je voor all round goede prestaties wil. Gebruik je je PC echter alleen voor gamen is een AMD wel aanbevolen. 

Ook zou ik een iets duurder moederbord nemen omdat dit één van de onderdelen is die van mij goed MOET zijn. Vervangen van een MB is nogal vervelend. En ja hier heb ik ervaring mee!

PSN: Megalolzz95
Steam: siard95
Origin: Megalolzz95
Follow me on Twitter: @siardhoutstra

Geplaatste afbeelding

avatar and signature provided by @qlymax

Dennis

Dennis

Love C4!

• Leden
  • 1370 berichten

Wat moet je zo hebben voor Dead Island?

kb2l95.jpg

Quicksnipe

Quicksnipe

Junior Lid

• Leden
  • PipPipPip
  • 94 berichten

Ik verkoop op het moment nog niks sorry, je kunt hem misschien kopen over een paar weekjes

Sander

Sander

boe.

• Leden
  • 3189 berichten

Ik heb wel interesse in de PS3 (zonder games), daarom doe ik een bod van 90 euro. 

Edit:

Waar woon je eigenlijk?

Enjoy, life is too short to be angry.

Quicksnipe

Quicksnipe

Junior Lid

• Leden
  • PipPipPip
  • 94 berichten

Sorry Sander ik vind 90 euro iets te weinig om mijn playstation te verkopen indien ik hem niet perse wil verkopen en je ze op marktplaats kunt kopen voor 150 euro. En btw ik woon in dronten (flevoland)

Jochem

Jochem

Oude crew

• Oude crew
  • 464 berichten
Dronten ligt voor mij naast de deur... Ik schat een km of 15 xD. Maar 150eur voor een PS3 is nog best veel (2ehands). Hoeveel GB is die?

Sander

Sander

boe.

• Leden
  • 3189 berichten

Dronten ligt voor mij naast de deur... Ik schat een km of 15 xD. Maar 150eur voor een PS3 is nog best veel (2ehands). Hoeveel GB is die?

250GB. Ik vind idd de vraagprijs ook te hoog.

Enjoy, life is too short to be angry.

Mativo

Mativo

FoG Member

• Oude crew
  • 1423 berichten

een nieuwe ps3 nieuwste model 320GB is 150 euro.

|| Columnist || Storyteller || PlayStation 4 Owner || FIFA15/BFH/ ||

Quicksnipe

Quicksnipe

Junior Lid

• Leden
  • PipPipPip
  • 94 berichten

Super mods, hier kan een slotje op, heb werk gevonden en heb nu geen reden meer om mn ps3 te verkopen

Dennis

Dennis

Love C4!

• Leden
  • 1370 berichten

Hahahah Welk werk heb je dan? En hoe oud was je?

kb2l95.jpg

Advertentie

topicad2 topicad2

Dit forum wordt onderhouden VR Master