global template [VERKOOP] Guildwars 2 (digital PC game, but why not? haha) - Verkoophoek - ps3-forum.nl

Springen naar inhoud

Welkom op ps3-forum.nl

Dit is de plek waar vele gamers samenkomen.. Je kan nu gratis een account aanmaken. Hiermee kun je berichten en onderwerpen plaatsten op het forum. Als je al een account hebt kun je hier Inloggen of een Account Aanmaken.
topic
Foto

[VERKOOP] Guildwars 2 (digital PC game, but why not? haha)

- - - - -

Advertentie

topicad1 topicad1

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
Er zijn 8 reacties in dit onderwerp

Hamstahpowah

Hamstahpowah

Forum Verslaafd!

• Leden
  • PipPipPipPip
  • 133 berichten

Zoals de titel. Ik heb vorig jaar guildwars 2 gekocht, en ik heb er letterlijk spijt van dat ik er ooit geld heb aan uitgegeven, en omdat hier toch van alles kan verkocht worden incl. PC games, dacht ik eens te zien of iemand er misschien geinteresseerd in was, maar er geen 40 euro voor wilt uitgeven.

De key is al gebruikt, dus je krijgt gewoon de account, maar het mail adres kan gewoon veranderd worden. Op de account zelf staan een lvl41 ranger, met bijna alle pets die je kan vangen in de game, en heeft ook 2 mini's als het goed is. Voor de rest staan er nog 3 andere chars op, maar zoals bij elke MMO kan je de karakter die je niet wilt gewoon direct verwijderen zonder wachttijd.

Ik vraag er €25,- voor en het liefst direct overschrijven, maar paypal accepteer ik ook wel. Als je geïnteresseerd bent, post dan in de topic, en ik zal je mijn skype naam pm'en voor de details (zoals email veranderen).

MelvinR

MelvinR

Turns out PC is OP ...

• Leden
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1420 berichten

Helaas zit ik een beetje in geld nood :(. Anders had ik hem denk ik wel gekocht. Ik hou wel van Fantasy games.

Whut Whut, in da butt.

YT: http://www.youtube.com/melvinrijkers

76561198009979192.png

14ub40l.png

megalolzz95

megalolzz95

Buitenlander

• Oude crew
  • 3065 berichten

Ik heb geen interesse, maar vind het eerlijk gezegd wat duur.

De game is zoals je zegt al een jaar uit, én de key is al gebruikt. Ook al krijg je het account, ik zou nooit het persoonlijke gevoel krijgen bij zo'n game, wat ik vaak wel bij games wil hebben! (gevoel dat jij zelf alles opgebouwd hebt, en daar soms trots op kan zijn).

Dat je er dan maar €15 af doet zou ik te weinig vinden, maar misschien vind je nog iemand die het wil kopen voor die prijs.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit...

PSN: Megalolzz95
Steam: siard95
Origin: Megalolzz95
Follow me on Twitter: @siardhoutstra

Geplaatste afbeelding

avatar and signature provided by @qlymax

Lastpack

Lastpack

Junior Lid

• Leden
  • PipPipPip
  • 58 berichten

25 euro vind ik als nog best wel veel geld dat is maar 10 euro verschil met de game NIEUW zelf?

Youtube kanaal: http://www.youtube.com/iLastpack
Twitter: http://www.twitter.com/iLastpack

Skype Naam: lastpackonline

"Just be yourself, everyone else is already been taken"

Hamstahpowah

Hamstahpowah

Forum Verslaafd!

• Leden
  • PipPipPipPip
  • 133 berichten

Ik heb geen interesse, maar vind het eerlijk gezegd wat duur.

De game is zoals je zegt al een jaar uit, én de key is al gebruikt. Ook al krijg je het account, ik zou nooit het persoonlijke gevoel krijgen bij zo'n game, wat ik vaak wel bij games wil hebben! (gevoel dat jij zelf alles opgebouwd hebt, en daar soms trots op kan zijn).

Dat je er dan maar €15 af doet zou ik te weinig vinden, maar misschien vind je nog iemand die het wil kopen voor die prijs.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit...

De reden voor die 25 euro is, is dat er wel een karakter opstaat die al wat speciale dingen heeft en sowieso funds, die irritant moeilijk te maken is. Het account kan helemaal aangepast worden, dus de key zit er sowieso bij, en je kan je eigen email eraan koppelen, waardoor ik zelf niet eens te maken mee heb, en kan hij gewoon eigen worden gemaakt.

megalolzz95

megalolzz95

Buitenlander

• Oude crew
  • 3065 berichten
Dus: de persoonlijke relatie met de game is weg omdat een ander al iets heeft opgebouwd waar jij mee doorgaat.
PSN: Megalolzz95
Steam: siard95
Origin: Megalolzz95
Follow me on Twitter: @siardhoutstra

Geplaatste afbeelding

avatar and signature provided by @qlymax

Michael

Michael

Eigenaar van ps3-forum.nl

• Leden
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 844 berichten

Wat je bijvoorbeeld ook kan doen is:

Bieden vanaf €10,

Opbieden met €5

Buy-now = €30

Reserve prijs = €25

Nu kunnen leden bieden vanaf €10 en elke bedrag onder de €25 moet jij niet accepteren, maar je kan natuurlijk ook nog zeggen dat je hem alsnog verkoopt voor het geboden bedrag. Zo zie je zelf of je hem kwijt geraakt aan welk bod :)

Eigenaar van ps3-forum.nl en 7nu.net

Check ook eens onze facebook pagina en Twitter pagina van ps3-forum.nl

b71c8z.jpg

1995robert

1995robert

STILL ALIVE

• Leden
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 951 berichten

Waarom heb je er dan zo spijt van? Is het een slecht spel of gewoon niet wat je had verwacht?

Hamstahpowah

Hamstahpowah

Forum Verslaafd!

• Leden
  • PipPipPipPip
  • 133 berichten

Het is gewoon minder dan ik had verwacht. Ik hoopte gewoon op een echte actie game, maar eigenlijk sta je gewoon stil en gebruik je wat skills.

[EDIT} Deze topic kan gesloten worden. Ik heb een half uur geleden het account op playerauctions verkocht voor 40dollar (Heb er dus meer voor gevangen dan gedacht).

Advertentie

topicad2 topicad2

Dit forum wordt onderhouden VR Master